Bohater swojego treningu #1 – trening z obciążeniem własnego ciała

Bohater swojego treningu #1 to pierwszy z serii treningów, na których ćwiczymy razem wyłącznie z obciążeniem własnego ciała. Możesz wykonać go w :

  • Domu

  • Siłowni

  • Na dworze

Potrzebujesz tylko 

  • Trochę miejsca

  • Sugerowana mata/dywan

  • Siły na 40 min mocnej akcji ! 

 

Trening oparty jest na podstawowych ćwiczeniach z zaznaczeniem poprawności ich wykonywania i skupieniu się na technice. Nie dasz rady wykonać wymaganej ilości powtórzeń? Nic nie szkodzi, dasz z siebie więcej na kolejnym treningu TERAZ skup się na mocnej akcji i wysokiej intensywności. 

Jeśli jesteś osobą początkującą zapoznaj się najpierw z artykułem Technika wykonywania podstawowych ćwiczeń.

Warto też zapoznać się z krótkim materiałem na co zwracać szczególną uwagę >kliknij zdjęcie<Kultura Sportu Bohater swojego treningu #1

Trening powtórz co najmniej trzy razy w tygodniu bądź po okresie regeneracji i przejdź do kolejnego z serii treningów BOHATER SWOJEGO TRENINGU.👇👇👇

Bohater swojego treningu #2 – trening z obciążeniem własnego ciała

POWODZENIA ! 


Trener Personalny Piotrek Jańczyk Katowice 

Wytwarzanie energii w naszych mięśniach – Drogi pozyskiwania paliwa ATP

Białko, węglowodany, tłuszcze – podstawy.

Proteinowe kulki mocy ! Protein balls – REWELACYJNA FIT PRZEKĄSKA

Dodaj komentarz