Bohater swojego treningu #2 – trening z obciążeniem własnego ciała

Bohater swojego treningu #2  – to drugi z serii treningów, na których ćwiczymy razem wyłącznie z obciążeniem własnego ciała. Możesz wykonać go w :

  • Domu

  • Siłowni

  • Na dworze

Potrzebujesz tylko 

  • Trochę miejsca

  • Sugerowana mata/dywan

  • Siły na 40 min mocnej akcji ! 

 

 

Trening oparty jest na podstawowych ćwiczeniach z zaznaczeniem poprawności ich wykonywania i skupieniu się na technice. Nie dasz rady wykonać wymaganej ilości powtórzeń ? Nic nie szkodzi, dasz z siebie więcej na kolejnym treningu TERAZ skup się na mocnej akcji i wysokiej intensywności❗️

Jeśli jesteś osobą początkującą zapoznaj się najpierw z artykułem Technika wykonywania podstawowych ćwiczeń. ☝️

Przed wykonaniem treningu Bohatera swojego treningu #2 polecam wykonanie pierwszego z serii treningów który znajdziecie tutaj > Bohater swojego treningu #1  👈👈👈

POWODZENIA !

http://https://www.youtube.com/watch?v=0oIDdJL-lug&t=28s


Trener Personalny Piotrek Jańczyk Katowice

Śniadanie i czas na nie vs RANEK-jak sobie poradzić?

Proteinowe kulki mocy ! Protein balls – REWELACYJNA FIT PRZEKĄSKA

Woda to nie przelewki ! Ile pić by się napić ?

Dodaj komentarz